Celoštátna výstava psov Nitra

20.03.2011 12:21

Tak na tuhle výstavu se mi vůůůbec nechtělo. Když jsem viděla obsazení kruhů a naší třídy - Arny byl přihlášen do třídy otevřené...- tak jsem hodila flintu do žita. Konkurence byla velmi kvalitní. Přesto jsem se odhodlala a s kamarádkou Nikol Kučerovou a její velkou kníračkou jsme se i přes nepřízeň počasí do Nitry vypravily. Nikol byla vybavená křišťálem od čarodejnice a v autě byla sranda. No ale mně do smíchu moc nebylo, ale co, nějak to dopadne. Aspoň si odlovím nějaké kešky na Slovensku ne? Naštěstí dorazila i naše Míša a já nemusela s Arnym do kruhu.... Arnymu to moc slušelo, ale stejně jsem Míši moc nevěřila, když se z kruhu vrátila se zprávou, že Arny od pana rozhodčího Vladimíra Javorčíka obdržel Výbornou1 a k tomu titul CAC!!!!! Asi tomu nevěřím stále. Nikol se vedlo stejně jako nám, takže zavrhovaná výprava byla nakonec velmi úspěšná!!